مجموعه تولیدی دکور و جعبه جواهر تهران

مجموعه تولیدی دکور و جعبه جواهر تهران

مجموعه تولیدی دکور و جعبه جواهر تهران

مجموعه تولیدی دکور و جعبه جواهر تهران

صنعت جواهرات هند- قسمت سوم

انجمن ترویج صادرات جواهرات و سنگ های قیمتی (GJEPC):

این انجمن نقطه عطف تجارت جواهر و سنگ های قیمتی در هند است که در سال 1966 برای ارتقا صدور جواهرآلات و سنگ های قیمتی با حضور 6 هزار و 500 عضو در سراسر کشور،شکل گرفت.

این انجمن ابتدا به معرفی محصولات جواهر و سنگ های قیمتی هند در بازار بین المللی پرداخت و صادرات آنها را افزایش داد.

برای دست یابی به این هدف، انجمن اطلاعات بازار در خصوص نیازهای تجاری خارجی، آیین نامه ها و تعرفه تجارت، میزان عوارض گمرکی واردات و اطلاعات مربوط به نمایشگاه های جواهرات، در اختیار اعضا قرار می دهد. اقدامات مبتکرانه که ذکر خواهد شد توسط انجمن به منظور افزایش رقابت صورت گرفته است که عبارتند از:

ـ اقدامات مقدماتی استراتژی صادرات در حد متوسط برای بخش های متفاوت از جمله سنگ های قیمتی و جواهرآلات توسط وزارت بازرگانی.

ـ بررسی احتمالی خرید مستقیم الماس های نتراشیده از کشورهایی که آن را استخراج می کنند.

ـ ارتقا الماس ها وجواهرات هندی از طریق آگهی دادن، شرکت در نمایشگاه های بین المللی، در گردهمایی های بین خریداران و فروشندگان و رویکرد مستقیم به بازار خرده فروشان.

ـ مطالعه و بررسی بازار به منظور شناخت بازهای جدید.

ـ ارتقا صادرات جواهرآلات با مارک و نشان هند برای اطمینان مشتریال خارجی از میزان خالصی و کیفیت جواهرآلات ساخته شده در هند.

انجمن تجاری جواهرآلات و سنگ در هند (GJTCI):

این انجمن به منظور ارتقا و پیشرفت تجارت سنگ های قیمتی و جواهرآلات هند تاسیس شده است. انجمن تجاری جواهر آلات و سنگ در هند، نقش مهمی در نشان دادن جواهرآلات و سنگ های قیمتی در بازار بین المللی داشته است. این انجمن با حل مشکلات متفاوت در خصوص تجارت و تعدیل قدرت برای افزایش و ارتقا تجارت جواهرآلات هند تشکیل شد.

این انجمن همچنین با انتشار اطلاعات از طرق مختلف همچون ارسال نامه های ماهانه، برنامه های مناسبتی و انگیزشی مختلف از جمله سمینارها، کارگاه ها، نمایشگاه ها، جشنواره ها و غیره به اعضای خود؛ فعالیت اش را گسترش داده است.

اداره استانداردهای هندی:

اداره استاندارد ملی هند مسئول مارک دار کردن جواهرات ساخته شده از طلا و گواهینامه خالص بودن آنها است. ساختار منظم و منسجم موجود در این سیستم بسیاری از کشورها را به الگوبرداری و تعقیب سیاستهای موجود در صنعت جواهرات هند ترغیب کرده است.
http://www.jtd.ir
http://www.tehrandisplay.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد